HAI !!

Sempoi gilerr bisnes nie. Buat kerja sekali, Dapat income berkali-kali. Nak saya bongkarkan rahsia ni kepada anda ?
Nama:
Email:
Anda boleh unsubscribe bila-bila masa bila anda rasa dah bosan terima emel dari saya kelak.

Akan padam dalam masa  Seconds


Home Plan Pemasaran Nak Mula Bisnes ? Kelebihan Simkad ToneExcel Testimonial


SEBELUM TU ....

Anda boleh DOWNLOAD Ebook "Rahsia RM3,408 Sebulan Dengan Tune Talk Tone Excel" Yang Bernilai RM27 Secara PERCUMA !



Sila Masukkan NAMA & EMAIL Anda Dalam Borang Yang Telah Disediakan Di bawah Ini ! Link Download Akan Terus Dihantar Ke INBOX Email Anda. (Sila Gunakan Email Gmail Anda)



Nama Anda :
Email Anda  :



Anda juga boleh TONTON video di bawah ni secara terus untuk mendengar penerangan peluang buat DUIT dengan Tone Excel !
( Durasi video kurang 6 minit )





Azeri b Abdul Wahab
IDP : 1083570
H/P : 010-8187618
FB | Twitter | Intagram
Assalamualaikum dan salam hormat kepada rakan-rakan semua,

Di sini saya ingin berkongsi peluang buat duit kepada anda melalui Simkad ToneExcel.

Ini BUKAN simkad biasa-biasa. Simkad ini BOLEH memberi anda duit yang sangat BANYAK setiap bulan TANPA henti walaupun anda duduk di rumah.

Sila baca setiap maklumat dalam website ini supaya anda faham peluang yang cukup unik ini !

SETUJU TAK...GUNA HANDPHONE DAPAT DUIT ADALAH LEBIH BAIK DARI GUNA HANDPHONE TAK DAPAT DUIT ?

Kenapa Simkad ToneExcel TAK SAMA Seperti Simkad-Simkad Lain ?


1. ANDA AKAN DAPAT DUIT


Bagaimana ANDA AKAN DAPAT DUIT dalam bisnes ToneExcel ini ?

Pertama sekali anda perlu jadi pengguna simkad toneexcel, simkad ini sama fungsinya dengan simkad2 yang lain. Senang kata apa yang simkad anda gunakan sekarang boleh lakukan, simkad toneexcel boleh berfungsi sama sepertinya. Malahan charge penggunaannya setiap bulan, tidak akan jauh beza dengan apa yang anda gunakan sekarang.


Kedua, anda hanya perlu mempromosikan simkad ini kepada orang lain, jika mereka juga gunakan simkad toneexcel ini, apabila mereka topup atau tambah nilai sahaja, anda akan dapat duit sebanyak 6% dari nilai topup mereka. duit2 ini akan dimasukkan terus ke dalam akaun bank anda setiap bulan.

Agak2 anda berapa lama orang akan pakai handphone ? Berapa kali mereka akan topup ? Maknanya selagi mereka gunakan simkad tersebut, selagi itulah mereka topup tanpa henti. Ini akan menyebabkan anda akan dapat duit.


Usah bertangguh lagi, sertai bisnes ini sekarang juga - KLIK DI SINI !



2. YANG SANGAT BANYAK


Bagaimana ANDA AKAN DAPAT DUIT YANG SANGAT BANYAK dalam bisnes ini?

Bila pelanggan anda tadi juga buat perkara yang sama kerana mereka juga inginkan duit 6% dari nilai topup pelanggan mereka, anda juga diberi duit percuma, DUIT PERCUMA sebanyak 3% dari nilai topup mereka.

Jika pelanggan dari pelanggan anda juga mencari pelanggan baru, anda akan dapat DUIT PERCUMA lagi, iaitu sebanyak 11% dari nilai topup mereka. DUIT PERCUMA ini sangat banyak tuan2. Ini yang menyebabkan anda DAPAT DUIT YANG SANGAT BANYAK.


Usah bertangguh lagi, sertai bisnes ini sekarang juga - KLIK DI SINI !



3. SETIAP BULAN

Bagaimana ANDA AKAN DAPAT DUIT YANG SANGAT BANYAK SETIAP BULAN dalam bisnes ini?

ToneExcel akan mengumpulkan jumlah topup dari keseluruhan pelanggan2 anda tersebut (kesemua 3 level) dari awal bulan hingga hujung bulan (Contohnya dari1hb-31hb) kemudian dikalikan dengan 6,3,11%, dan duitnya akan dibank-in kan terus kedalam akaun bank anda pada 21 hari bulan depannya. Ini menyebabkan anda akan dapat duit yang banyak setiap bulan.

Usah bertangguh lagi, sertai bisnes ini sekarang juga - KLIK DI SINI !



4.TANPA HENTI

Bagaimana ANDA AKAN DAPAT DUIT YANG SANGAT BANYAK SETIAP BULAN TANPA HENTI dalam bisnes ini?

Anda rasa berapa lama pelanggan anda akan pakai handphone? Boleh dikatakan sampai bila-bila. Bila pelanggan anda pakai handphone sampai bila-bila, maknanya mereka akan sentiasa topup dan topup dan topup dan topup tanpa henti.

Jika anda dapat komisyen setiap kali mereka topup tanpa henti, ini menyebabkan anda dapat duit yang sangat banyak setiap bulan tanpa henti.

Usah bertangguh lagi, sertai bisnes ini sekarang juga - KLIK DI SINI !



5. HANYA DENGAN DUDUK DI RUMAH SAHAJA

Bagaimana ANDA AKAN DAPAT DUIT YANG SANGAT BANYAK SETIAP BULAN TANPA HENTI HANYA DENGAN DUDUK DIRUMAH SAHAJA dalam bisnes ini?

Topup, mereka boleh topup dimana2, dimana ada kedai jual topup seluruh malaysia, disitu ada jual top untuk simkad toneexcel ini, mereka hanya perlu pergi ke kedai dan beli topup TuneTalk, kerana simkad toneexcel ini menggunakan service provider dari TuneTalk.

Ini maknanya, bila mereka nak topup, tak perlu datang jumpa anda, anda tidak perlu jual topup pada mereka, , toneexcel sudah buatkan kedai untuk menjual topup anda di seluruh Malaysia, termasuk di maybank2u, cimbclick, stesyen minyak, dan kebanyakkan ATM meachine, anda tidak perlu buka kedai lagi untuk jual topup.

Mereka boleh topup dimana jua diseluruh malaysia tanpa jumpa anda, kedai jual topup anda ada dimana2 sekali pun dan setiap kali mereka topup anda dapat duit sebanyak 6%. cuba fikirkan setiap kali mereka topup anda dapat duit. dan mereka topup pula tidak ganggu anda. anda tidur/anda tengah kerja/tengah jogging, anda sedang duduk dirumah sahaja sekali pun.






Apa yang telah saya perolehi selama menyertai program ToneExcel ini:

Saya bekerja sebagai office boy selama 9 tahun dan gaji saya hanyalah RM1,200 sebulan.

Saya buat program ToneExcel ini sebab saya orang susah dan mahu mengubah kehidupan keluarga saya.

Saya kenal program toneexcel yang hanya menawarkan keuntungan sen-sen dan saya buat selama 1 tahun 10 bulan secara konsisten, hari ini saya sudah dapat 5 angka setiap bulan.

Terima kasih ToneExcel kerana mengubah kehidupan saya.

Anda buat anda dapat, anda hanya perlu bertahan dan bersabar.

Hamka Marsaling
Kota Kinabalu, Sabah.




Salam sejahtera.

Dulu I pun susah macam ramai kawan-kawan lain, nak dapat RM2,000 terpaksa kerja 12 jam, sangat penat sangat susah...

Bila i dah join TuneTalk ToneExcel, i cuma pakai simkad, sharing sahaja pun dapat income hampir RM13,000 setiap bulan.


Rosanne Goh
Johor Bahru, Johor.




Apa yang telah saya perolehi selama menyertai program ToneExcel ini:

Saya amat tertarik dengan program Tone Excel yang menyediakan platform termudah untuk kita capai impian kita semua iaitu suatu pelan PENCEN yang mudah, berkesan yang berkekalan, insyaAllah.

Ia bukan sahaja tersangat murah malahan pelan yang paling mudah difahami serta boleh diikuti oleh semua pengguna handphone di Malaysia in (kini ada lebih dari 26 JUTA pengguna handphone keseluruhannya di Malaysia & semakin bertambah).

Pelan ini juga sesuatu keperluan iaitu 'talian telefon bimbit' sama seperti Maxis, Celcom, Digi namun pelbagai kelebihan yang sangat menarik menjadikannya sesuatu yang boleh menarik kesemua pengguna telefon mudah alih di Malaysia mula menggunakan sistem ini.

Terima Kasih .

DAZARUL Hj. MOHD BADARUDIN
Ipoh Perak




Pandangan saya tentang program ini:


Salam Sejahtera,

Hampir 2 tahun saya menyertai Tunetalk-Toneexcel, saya tidak pernah gagal menerima pendapatan setiap bulan. Pelbagai bisnes saya dah sertai termasuk MLM. Jika bulan ini saya menjana pendapatan, namun bulan berikutnya saya hilang pendapatan apabila saya berhenti menaja.

Namun dengan menyertai Tunetalk-Toneexcel saya menjana pendapatan setiap bulan meskipun saya berhenti menaja pada bulan tersebut dan bulan berikutnya.

Jika rakan-rakan tidak percaya apa yang saya katakan, cubalah dulu dengan hanya membeli kad prepaid Tunetalk-Toneexcel berharga RM90 dan daftar segera sebagai ahli referral Toneexcel sekali seumur hidup.

Ianya produk keperluan dan sudah pasti akan memberikan pendapatan seumur hidup kepada anda.


Terima Kasih .

Naharudin Mahzin
Sarikei, Sarawak.



ToneExcel di Buletin Utama TV3





Bagaimana ? Anda Masih Tak Percaya ?


Cuba Lihat Testimoni Lain....











Ini adalah contoh pendapatan yang ANDA AKAN DAPAT DUIT YANG SANGAT BANYAK SETIAP BULAN TANPA HENTI HANYA DENGAN DUDUK DIRUMAH SAHAJA. Ini contoh pendapatan sehingga tahun 2013 sahaja.


Cuba lihat yang terkini sehingga 15.5.2015 sahaja:



Setakat hari ini sudah LEBIH 1 juta orang yang memulakan perniagaan ini sekarang juga.

Pengguna handphone berdaftar terdapat LEBIH 34 juta orang, ini bermakna peluang anda MASIH terbuka LUAS. Anda perlu berani membuat keputusan HARI INI, demi merubah masa depan anda suatu masa kelak.

TIADA SIAPA yang boleh ubah masa depan anda selain diri anda sendiri !


NAK MULAKAN BISNES TONE EXCEL ANDA SEKARANG ?






Home Plan Pemasaran Nak Mula Bisnes ? Kelebihan Simkad ToneExcel Testimonial